fredag den 19. august 2016

H2O4K9 drikkedunk til hund – anmeldelse



H2O4K9 drikkedunk til hund
I disse dejlige sommertider er det skønt at komme ud på tur, men det varmt så vi skal huske vand til både os selv og vores firbenede venner. Helt lavpraktisk vil Zorro gladeligt drikke af min hånd eller direkte fra en vandslange, men det ikke det nemmeste.

Så hvad kan man gøre for nemt og sikkert at medbringe vand?

Jeg har ikke opvaske maskine, så jeg ville gerne kunne vaske flasken med en børste, har man en maskine og flasken kan tåle dette så det selvfølgelig nemt. Samtidig er Zorro jo ikke en stor hund, så måske lidt overdrevet at gå rundt med 500-750 ml til ham. Og de små foldeskåle er ikke det mest praktiske.

Så stor var min glæde da jeg læste om den lille H2O4K9 drikkedunk, men den er godt nok svær at finde I Danmark! Jeg fandt et rest salg og ventede meget spændt på min flaske, og om jeg mon fik den i en af de farver jeg havde ønsket.

Flasken kom I den stilrene stålfarve, ville gerne havde haft en glad farve men de var allerede væk. Og den er nu blevet testet grundigt af både Jackie og Zorro.
Modsat alle andre flasker jeg har set på kan denne gøres ordentlig rent i hånden. Den store åbning gør også at det nemt at hælde vand som ikke bliver drukket tilbage i flasken.

Den store flaske, 750 ml. skal man som med de fleste holde for sin hund, men den lille som jeg købte kan man bruge låget som en skål stillet på jorden, det er ganske enkelt genialt når vi er på cafe eller bare sider udenfor et eller andet sted.

Zorro ved helt bestemt det er hans flaske, han tror dog han skal lege med låget hvis jeg stiler det, så indtil videre holder jeg det oftest for ham.

Nu har jeg haft den i næsten 2 år, og brugt den flittigt, den er stadig tæt selv når den vælter rundt i tasken.
Hvis du vil havde sådan en flaske skal du måske bestille den hjem fra udlandet, og så bliver den jo noget dyre, men som jeg ser det er den absolut det værd, specielt hvis du kan finde den i Europa. Ellers må du jagte et lagersalg eller tale med din lokale dyrebutik om de ikke kan skaffe den.


Zorro efter en tiltrængt tår vand på træningspladsen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.