fredag den 21. oktober 2016

Smiley bold

Smiley bold
I fredags var vi på bytur med min mor, så jeg fik mulighed for lige at kaste et blik i Netto, deres tilbuds reoler kan være ret hyggelige at kikke på. Primært skulle jeg dog lige havde lidt mad med hjem, men et lille blik kastede jeg da på reolerne, for måske havde de lige noget af det jeg ledte efter. Det havde de ikke, men der var en kurv med nogle skønne bløde bolde i fodbold størrelse, til kun 20 kr. sådan en skulle Zorro da havde.



Bolden nydes i fulde drag
 
 
 
 
 
Glæden ved at få en stor bold oppe i lejligheden var fantastisk, han fræsede rundt med sin bold i stuen i omkring 10 minutter. Hvad der hoppede mest bold eller Zorro var svært at sige, men både Zorro og jeg havde det herligt. Øjet som er vatteret var perfekt til at gnave i og tungen kunne man også bære bolden i, For ikke at tale om alt fluffen.

Plastik bolden inde i betrækket var desværre ikke særlig solid, og på en eller anden måde fik Zorro hul på den. Jeg har stadig ikke fundet hulet, lige så stille sivede al luften ud. Han kom nok så stolt og viste mig at nu havde han ordnet bolden. Smiley er heldigvis stadig en kæmpe succes, den slasker så skønt når man fanger den og så knitre plastikken nærmest, en af Zorros ynglings lyde i legetøj.

Måske jeg en dag syer smiley om til en bamse, ved at fylde den med bamsevat, men som det er nu er den et skønt stykke legetøj. Jeg vil nu stadig gerne finde en stor blød bold som han kan havde indendørs, for han elsker sine kæmpe bolde.

Stolt Zorro 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.