lørdag den 31. december 2016

Året der gik 2016

Så rinder året ud, om få timer skal vi skrive 2017.
2016 har været et begivenhedsrigt år for mig, først og fremmest fik jeg jo Zorro ind i mit liv, og med det en masse smil. Men jeg har også taget endnu nogle små, for mig kæmpe skridt, mod at få det bedre, her i blandt at starte denne blog.
Jeg vil gerne dele lidt billeder med jer som ikke er kommet op, fordi de mest kunne bruges til en lille kort besked. Her under hjertet som Zorro gav mig i julegave.

 


 
 Først lidt blandede billeder af Zorro hos hans opdrætter.
 
 

Øverst til venstre har hele flokken fået en 1,5 liter cola flaske at undersøge, Zorro har sat sig og studere den grundigt.
Nedenunder ses en af de første ture udenfor, der gøres nogenlunde fælles front mod verden.
Tumle billedet øverst er Zorro og hans søster Zara, 9 uger gamle som leger, det Zaras mave vi ser. De to var meget glade for hinanden og jeg håber at vi kan mødes en dag, det kunne være sjovt.
Øverst til højre er et af de første billeder jeg fik tilsendt af de helt små lakridser.
Nederst til højre er der blevet serveret kødben i stuen.
 
Selvom tasken ikke var solid, så elskede Zorro den, og vi bruger den stadig som weekendtaske til hans ting. Han er også glad for andre tasker, hvilket i vil høre mere om når cykel sæsonen nærmer sig.
 
 
Jeg nød at se på sandskulpturer uden at mærke min angst (alt for meget) og vi skal helt sikkert ud og se mere kunst, opleve ting jeg ikke orker uden ham, hvis han ikke må komme ind fordi han stadig er i træning har jeg jo ikke tabt noget i forhold til ikke at kunne alene. Det absolut en kæmpe gave at turde gå ud og være med i samfundet, selv om det ikke er meget. Sådan en dag koster også stadig meget energi, men gjort rigtigt så er det det værd både for oplevelsen og fordi jeg vokser med opgaven, for det er en opgave.
 
Herunder er Zorro klatret op af rampen til skateboard nede ved skolen, må sige han overraskede mig lidt for jeg troede den var for stejl, og han har ofte prøvet uden succes.
 

 
 
Med det afsluttende billede vil vi skue ind i 2017, forhåbentlig kan jeg i det kommende år få flere gæsteskribenter med unikke servicehunde historier. 
Jeg håber I nyder at læse med, tak til alle der har besøgt os, tak for alle kommentarerne.
I ønskes alle et godt og lykkebringende nytår.


5 kommentarer:

  1. Uh den er svær for det er ikke et sted, og det kommer an på hvor meget man kan klare selv (både træning og økonomi)
    Det tæller under hjælpemidler, men ingen regler om hvem der træner og godkender, så med lidt overskud ville jeg gøre en kombi af socialrådgiver/støtteperson og kontakt til en forening (ikke sth) evt trinitas eller servicehunde foreningen.
    Jeg kommer mere ind på det med loven som jeg bliver klogere, men ville så gerne en med special viden ville lave gæsteindlæg.
    håber du får en god aften.

    SvarSlet
  2. Smukt hjerte du har fået af Zorro og smukt hvad han er kommet til at betyde for dig og din tilværelse.Håber du får et år med fremgang og glæde:0)
    Rigtig godt nytår til Jer begge;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja sødt af mine forældre at købe en gave fra ham til mig.
      Håber du også får et fantastisk nytår

      Slet
  3. Forsinket godt nytår til dig og Zorro herfra! :-)

    SvarSlet

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.