fredag den 20. januar 2017

Nytårsaften


Håber I alle kom godt ind i det nye år.
Jeg vil gerne beklage der har været stille i 3 ugers tid, desværre tog jul og nytår ret hårdt på mig, og jeg har brugt de sidste uger på mest at sove og gå tur med Zorro, uden ham var jeg nok godt ned i et sort hul.
Det sagt så var nytår ligesom julen fantastisk, og jeg er velsignet med en hund der absolut ikke er bange for fyrværkeri, faktisk var det lidt spænende at snige sig ud til os på terrassen og se ud over byen, der blev ikke fyret af lige der. Det blev dog hurtigt kedeligt og så var det dejligt at tage en lur i mit skød mens vi ventede på at kunne nattisse i gården.
Jeg har det nu bedre og håber at komme tilbage på rette skrive spor med mindst 1 indlæg om ugen.
Tak til alle der stemte ang. gaver til deres dyr, 1 ud af 5 giver gaver til deres dyr, altså af dem der stemte.

træt nytårs hvalp


7 kommentarer:

  1. Netop må bare igang igen, tak

    SvarSlet
  2. Kender godt til det, at julen er krævende, januar lig med restitution og hverdag er generelt bedst :-) Det er i hvert fald der jeg har bedst overskud og bedst kan få mine ressourcer til at slå til.
    Kh Lisbet

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du kikkede forbi og kommenterede.
      Ja når ting bare går stille og roligt... ikke at jeg strengt taget skal andet end sove, spise, hygge med Zorro og holde hus. ... er jo på førtidspension. Men på dårlige dage er det faktisk svært nok. ..

      Slet
  3. Vi må tro og håbe på, at 2017 bliver et godt år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for din kommentar
      ja håber på et godt år

      Slet
  4. Jul og nytår er også to energi-tagere.
    Godt du har din Zorro.
    Jeg er også helt flad og skal samle fornyet energi.
    Tak for din kommentar på min blog og jeg ønsker dig et godt 2017, det kan vist kun blive bedre end 16, satser vi på:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at se dig her
      jo de kan trække tænde ud... men det rart at fejre med familien, også selv om det koster.
      Forhåbentlig bliver 2017 et godt år

      Slet

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.