mandag den 6. februar 2017

11 måneder gammel


Sikke en weekend! Varmen gik i sidste uge fordi firmaet som vi har optanknings aftale med havde glemt at fylde olie på i januar, de kom med nød olie efter et døgn, som ikke holdt længe. Som resultat var her rimelig køligt fredag eftermiddag, og med udsigt til en kold weekend emigrerede vi til mine forældre indtil i dag.
Zorro med kødben i gangen
At vi ikke var hjemme I weekenden ændrede da lidt på planerne, f.eks. kunne jeg ikke lave den hjemmelavede mad til Zorro jeg havde planlagt, til gengæld fik han så et af de kødben mine forældre fik hos slagteren før jul. Da det ikke var spist op i morges tog vi det med hjem, ikke et dårligt måltid på sin 11 måneders ”fødselsdag”. Tror nok han har brugt i alt 5 timer på det nu, det var også godt stort.

Absolut glad for at han har nogenlunde lært indendørs kødben reglerne, at benet bliver i gangen. Så kan han oftere få et ben også selv om det ikke er vejr til at vi sider i haven. Og friske ben er altså bedre på mange måder end tørrede, selvom de absolut også har sine fordele, blandt andet af han må have det hele tiden og i hele lejligheden.

Håber I alle har haft en god weekend og kan holde varmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.