søndag den 7. august 2016

Bloggens afsnit

En kort beskrivelse af bloggens forskellige hovedelementer, en del blog indslag vil høre til i mere end et afsnit, f.eks. både ”arbejde og uddannelse” og ”gæsteskribenter”.

 
Zorro i haven
 




Arbejde og uddannelse:
Her kan du læse om træning af hunde, samt de forskellige opgave og typer af servicehunde. Eksamen og godkendelses processen vil også være et emne.
Det muligt at være gæsteskribent her hvis du har relevant viden og erfaring.
 
Lovgivning:
Hvad siger loven? Artikler om regler og paragrafer beskrevet enkelt.
Også her er du meget velkommen som gæsteskribent.
 
Vores hverdag:
Små historier fra Zorros og min hverdag, livet som det udfolder sig, samt tanker det sætter i gang.
 
Mød en servicehund:
Her vil jeg gerne invitere andre til at fortælle om deres servicehund, hvordan den hjælper dem eller bare om en god oplevelse sammen. Så har du en servicehund og vil du gerne dele din historie så skriv til mig, og du kan blive gæsteskribent. Det selvfølgelig muligt at være så anonym som du ønsker, men lidt billeder er altid godt.

Om din hund er godkendt af en forening eller kommunen betyder ikke noget i denne sammenhæng, blot skal den for dig udføre en opgave der falder under betegnelsen servicehund.
 
Gæsteindlæg:
 
Under denne fane vil jeg samle alle artikler skrevet af gæsteskribenter uanset emne.

Jeg vil selvfølgelig invitere gæsteskribenter som jeg finder spænende, men har du noget på hjertet så er du velkomment til at skrive til mig og spørge om jeg vil udgive det.


 

Anmeldelse af rejser og oplevelser:
Her vil jeg anmelde nogle af de steder jeg besøger, af overnatningssteder, seværdigheder og spisesteder, med fokus på hvordan det var at havde hunden med.
Medmindre jeg skriver andet i anmeldelsen, har jeg selv betalt for det, og er altså ikke sponsoreret.

Da jeg ikke selv kan besøge et hav af steder, vil jeg i nogle tilfælde byde gæsteskribenter velkommen her. Så har du været et sted du gerne vil fortælle om? så du velkommen til at sende en mail.
 
Anmeldelser af produkter:
Jeg vil skrive lidt om legetøj, godbidder og udstyr som vi prøver.
Kender du et produkt som du syntes vi skal prøve eller anmelde så sig endelig til, måske vælger jeg det næste gang.
Medmindre jeg skriver andet i anmeldelsen, har jeg selv betalt for det, og er altså ikke sponsoreret.
 
DIY:
Do it yourself, eller gør det selv, forskellige små projekter man selv kan lave til sin hund f.eks. legetøj og godbidder.
Har du et godt projekt er du meget velkommen til at blive gæsteskribent her.
 
Afstemninger:
 
Ude i marginen vil der af og til være en afstemning, nogle gange for at finde ud af hvad I gerne vil høre mere om eller havde anmeldt, andre gange rent hygge.
 
Jeg håber bloggen kan glæde og hjælpe.







 

 

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak fordi du læste, jeg sætter stor pris på dine kommentarer.
Husk du kan få besked om nye indlæg på din email.